Метод знаходження найзручнішого місця для паркування в міській мережі автомобільних стоянок з використанням генетичного алгоритму

ЗаголовокМетод знаходження найзручнішого місця для паркування в міській мережі автомобільних стоянок з використанням генетичного алгоритму
Тип публікаціїJournal Article
Year of Publication2019
АвториАлібейгі, М, Сайяді, Ф
Short TitleNauka innov.
DOI10.15407/scin15.01.091
Об'єм15
Проблема1
РубрикаCвіт інновацій
Pagination91-97
МоваАнглійська
Анотація
Пошук вільного місця для стоянки в години пік завжди є проблемою для водіїв. Останнім часом суб’єкти економіки та університети приділяють особливу увагу мережам VANET. Зважаючи на постійний розвиток бездротових комунікаційних систем, чимало виробників автомобілів встановлюють на свою продукцію комунікатори, зокрема такі як, бортові пристрої обробки даних (onboard units, OBU), а придорожні пристрої (roadside units, RSU) забезпечують водіям зручний спосіб комунікації між собою. За допомогою цих інструментів водії можуть відстежувати наявність місць для паркування і маршрут до них. Окрім того, з метою підвищення безпеки вони передбачають встановлення захисних систем проти зламу. У роботі запропоновано комплексний метод на основі генетичного алгоритму для пошуку вільного паркувального місця в міській мережі автостоянок. Зазначений метод враховує значну кількість параметрів, зокрема таких як відстань до стоянки, вартість місця для паркування, ймовірність того, що місце залишиться вільним до прибуття на стоянку, а також передбачає вдосконалення роботи завдяки усуненню попередніх недоліків.
Ключові словаіндикатор стану паркувального місця, бортові прилади обробки даних, мережа автомобільних стоянок, придорожні пристрої, розумне паркування
Посилання
1. Toor, Y., Muhlethaler, P. and Laouiti, A., "Vehicle ad hoc networks: applications and related technical issues", Communications Surveys & Tutorials, 2008
https://doi.org/10.1109/COMST.2008.4625806
2. Caliskan, M., Barthels, A., Scheuermann B. and Mauve, M., "Predicting parking lot occupancy in vehicular ad hoc networks", Vehicular Technology Conference, 2007
https://doi.org/10.1109/VETECS.2007.69
3. Rongxing, L., Xiaodong, L., Zhu, H., Xuemin, S. and "SPARK: a new VANET-based smart parking scheme for large parking lots", INFOCOM, 2009
4. Gongjun, Y., Weiming, Y., Rawat, D. B. and Olariu, S., "SmartParking: a secure and intelligent parking system", Intelligent Transportation Systems Magazine, 2011
https://doi.org/10.1109/MITS.2011.940473
5. Rongxing, L., Xiaodong, L., Zhu, H. and Xuemin, S., "An intelligent secure and privacy-preserving parking scheme through vehicular communications", Vehicular Technology, IEEE Transactions on, 2010
https://doi.org/10.1109/TVT.2010.2049390
6. V.W.S., T., Zheng, Y. and Cao, J., “An Intelligent Car Park Management System based on Wireless Sensor Networks”, Pervasive Computing and Applications, 2006
7. Yoo, S. E., Chong, P. K., Kim, T., Kang, J., Kim, D., Shin, C., Sung, K. and Jang, B., “PGS: Parking Guidance System based on wireless sensor network”, Wireless Pervasive Computing, 2008
8. Basu, P. and Little, T. D., “Wireless ad hoc Discovery of Parking Meters”, in WAMES ’04: Proceedings of the MobiSys 2004 Workshop on Applications of Mobile Embedded Systems, 2004
9. Delot, T., Cenerario, N., Ilari, S. and Lecomte, S., "A cooperative reservation protocol for parking spaces in vehicular ad hoc networks", Mobility '09, 6th International Conference on Mobile Technology, Application & Systems, 2009, No. 30
https://doi.org/10.1145/1710035.1710065
10. Caliskan, M., Graupner, D. and Mauve, M., "Decentralized Discovery of Free Parking Places", VANET '06, 3rd international workshop on Vehicular ad hoc networks, 2006
https://doi.org/10.1145/1161064.1161070
11. Caicedo, F., Blazquez, C. and Miranda, P., "Prediction of parking space availability in real time", Expert Systems with applications, 2012
https://doi.org/10.1016/j.eswa.2012.01.091
12. Chou, S. Y., Lin, S. W. and Li, C. C., "Dynamic parking negotiation and guidance using an agent-based platform", Expert Systems with applications, 2008
https://doi.org/10.1016/j.eswa.2007.07.042